Większość firm może skorzystać na marketingu wideo.
Zrobienie świetnego filmu może być trochę trudne. W grę wchodzi wiele czynników. Czytaj dalej i poznaj kilka kluczowych wskazówek i wskazówek, które naprawdę pomogą w strategii marketingu wideo każdej firmy.Nie myśl, że ktoś obejrzy 20-minutowy film. Jeśli masz prezentowany konkretny produkt, film może trwać nawet 20 minut. Jeśli jednak tylko reklamujesz lub utrzymujesz ich szybkość, Twoje filmy nie powinny być dłuższe niż dziesięć minut.Tworząc filmy, nie miej obsesji na punkcie jakości produkcji swoich treści. Dobrze wyglądający film bez dobrych informacji jest bezwartościowy. Wielkie firmy stworzyły świetne plany marketingowe za pomocą prostych filmów.Regularnie i konsekwentnie publikuj swoje filmy. Staraj się regularnie tworzyć filmy do publikowania. Niech będą proste, prawdziwe i interesujące. Gdy klienci zobaczą, jak regularnie promujesz swoją firmę, może to mieć ogromny wpływ na Twoją firmę. Dotarcie z przekazem do klientów jest kluczem do sukcesu.Komunikuj się regularnie z innymi w swojej niszy. Jest to nie tylko dobry sposób na dzielenie się poradami i pomysłami, ale także na dzielenie się marketingiem. Wielu blogerów lub webmasterów często zezwala na publikowanie wpisów przez odwiedzających witrynę. Kiedy będziesz w stanie dotrzeć ze swoją wiadomością do większej bazy klientów w swojej niszy, odniesiesz większy sukces.Staraj się nie stresować, jeśli Twój film nie jest doskonały. Ludzie częściej odnoszą się do filmu, który pokazuje prawdziwych ludzi, niż do dopracowanej reklamy, która cuchnie komercją. Pisz swoje treści ostrożnie, a następnie ćwicz powtarzanie ich w kółko. Następnie zastrzel go i opublikuj.Aby uzyskać jeszcze więcej wyświetleń, umieść film w swojej witrynie. Większość ludzi myśląc o marketingu wideo myśli tylko o opublikowaniu wideo na YouTube. Zamiast tego opublikuj go w swojej witrynie i umieść link na swojej tablicy na Facebooku i tweetuj o swoim nowym filmie na Twitterze.Pomyśl o stworzeniu wirusowego wideo. Wirusowe filmy wideo to filmy udostępniane w serwisach społecznościowych i zyskujące na popularności.
Bądź jednak ostrożny.
Niektóre osoby w Internecie mogą przejrzeć próbę wirusowego wideo, co może zakończyć się niepowodzeniem. Bądź kreatywny i stwórz film, który ludzie będą chcieli oglądać. Humor jest zawsze plusem.Szukając inspiracji, wypróbuj YouTube Suggest, aby znaleźć pokrewne tematy, na które możesz porozmawiać. To daje ci drzewo różnych pomysłów, które możesz wykorzystać wprost lub mogą wywołać pomysł na temat w twoim umyśle. Im więcej badań wykonasz, tym więcej pomysłów wpadniesz.Nie ignoruj podpisów i napisów w swoich filmach. Tekst jest tak samo ważny w filmie, jak rzeczywiste ruchome obrazy, ponieważ może zakotwiczyć to, co zostało powiedziane w umysłach widzów. Wyróżnij kluczowe słowa i frazy, które wywierają wpływ i podkreślają przesłanie, które film ma przekazać.Kup statyw, jeśli jeszcze go nie masz. Zawsze powinieneś stabilizować aparat. Filmy promocyjne firmy powinny zawierać płynne przejścia i solidne, stabilne ujęcia. Jeśli Twój film wygląda amatorsko, ludzie go omijają.Nigdy nie pomijaj wezwania do działania. Twój film powinien mieć na celu osiągnięcie sprzedaży lub kliknięcia. Zawsze proś widza, aby zrobił coś na końcu filmu lub w jego pobliżu. Może to być wszystko, od faktycznego zakupu produktu lub usługi po samo skomentowanie samego filmu. Zawsze wywołuj odpowiedź.Łatwiej powiedzieć, że użyjesz marketingu wideo, niż faktycznie go wdrożyć. Pamiętaj, aby korzystać z powyższych wskazówek jako sposobu na osiągnięcie najlepszych możliwych wyników z marketingu wideo. Przygotuj dokładny plan i postępuj zgodnie z nim, aby osiągnąć sukces.